Merhaba hanımlar. Oğlum 16 aylık anne sütünü 6 aylıkken almayı kesmişti. Normal kahvaltı çorba vs her öğünü yiyor ama arada iştahsızlığı olduğu zamanlar da süt vermek istiyorum. Normalde gece uyumadan önce vermiyorum sadece. Günde 2 defa veren var mı? Bir sıkıntı olur mu acaba.