İlk 2.5 yasında kızım hasta oldu ben cocuklar arasındaki salgın diye düşündüm 2 gece ateşi oldu dolven verdim şuan da da arada öksürüyor ateşi geçti atlattı 8 aylık oğlumdada 2 gece ateş oldu sesi kısık biraz ama oda atlattı kızımdan bana geçti ben grip diye biliyorum etlerim döküldü acayip sırtım ağrıdı çok 1 gün boyunca aptanax içtim o geçirdi arada bi öksürüyordum pazartesi falan hala öyle derken bugun farkettim ki koku alamıyorum burnum açık kolonya kokusu alamıyorum tat çok az alıyorum tamamen gitmiş değiş limonun ekşiliğini falan az alıyorum bu zıkkım ne korona mı ya bana daha şuan dank etti haftasonu babam gelmişti bide oda gidince hasta oldu boğazı ağrıyomuş öksürüyo ama işte korona zıkkımı yokken gripte böyle bulaşırdı şimdi akla ilk korona geliyo benim kafamı karıştıran koku ve tatın bende biraz gitmesi eşimde gitmiş değil öksürüyo o sesi gitti biraz ve gece terliyo gidip test devlette olabiliyormuyuz özelde 200 tlydi en son öyle bişe varsada evdeyim hep cocuklarla cıkmıyoruz