Merhaba sevgili anneler. 13 aylık oğlum var. 12 aylık kontrolünde 8600kg 77cm çıktı. Doktorumuz kilosunun düşük olduğunu söyledi. 1 aydır balık yağı ve argivit multivitamin kullanıyoruz ama iştah hala kapalı. Kan değerleri bakıldı hepsi normal. Yaklaşık 2-3 aydır doğru düzgün bir şey yediremiyorum. Kahvaltı bulamaç en fazla 5 bebek kaşığı. Öğle yemek yemiyor yine. Akşam biraz yiyor. Anne sütünü 2 saatte 1 almaya başladı neredeyse. Dişlerden diyorlar ama ne zamana kadar böyle gidecek bu. Tavsiyelerinizi bekliyorum ,😔😔