merveabla 29 yasndayim diz agrsindan cok çekiyorum sanirim.bnmde kireçlenme var üstelik sol.bacaimda kırıkdan dolayi 2 adet platin var bu sebeble kısa kaldi bacaim cok agri yapyor dr kısalık dengeszlikten ağrı yapar dedi ama pek sallamadı yani normal bi diz ağrısı deil cunki cok geçmiş olsn canm. Kuyruk yağının iyi geldini duydum denemek lazm bi