2 3 aydır extra kullanıyorum. Memnunum. Naturale göre daha esnek. Natural çok lastik izi vs yapıyordu.
Sızdırma durumu ise, çok istisnai durumlarda bir iki kez sızdırdı. Geceden sabaha. Uyumadığı sürekli beslendiği geceler. Gündüz yada kaka da bir sıkıntı yaşamadım. Gecen indirimde almıştım 2. 1₺. 2 gün önce de yine indirimli kaptım.