Mehtaponurs Ben büyük oğluma aniden kestim 15 aylıktı o zaman gündüz hçiç vermedim biberın verdim gece zorladı oyaladm biberonla ayagımda salladıkça geri uyutmaya çalştm öyle yapa yapa bıraktık şimdi 2 buçuk yaşında gösterdiğim an iğreniyor 😅 şimdi 10 aylık oğlumu emziriyorum 1 yaşında onada bıraktırmayı düşünüyorum gelip açmak istediğinde bişeyler sürdüm piss dedim önemli olan ağlama krizine çözüm bulmak