Bebeğim 9. Ayına girecek herşeyin tadına bakıyor ama yutması iyi değil pütürlü herşeye öğürüp çıkartıyor herkes sebze yemekleri yapıyor ben bişey yapsam yemiyor sizinkiler nasıl şimdi çalıştığım için emziremiyorum biseyler yapmam lazım benim sütümüde içmiyor biberon sevmiyor örnek menüler söyler misisniz ayına göre hala pütürlü yiyememesi normal mi