Ayseege6156 Dvrn bizimkide emeklemiyor bu normal bi şey anormal değil korkma bazı bebekler direk yürürler 👍🏻 Oturmuyor olması için bişey diyemem 🌸
Cilekesh Dvrn emeklememesi normal olabilir çünkü bazı bebekler emeklemezler. Emeklemek gelişim basamaklarından sayilmiyormus sanırsam. Ancak oturmaması 10 aylıkken pek iyi değil yani desteksiz mi oturmuyor yoksa desteksiz oturuyor ancak oturmak mi istemiyor ayakta durmak mi istiyor pek anlamadım.
Derinsart Dvrn ben daha kızım emeklemiyorken ne zaman başlar diye sormuştum doktoruna hic emeklemeden yürüyüdebilir her bebek emeklemez demişti oyuzdn ona takılmayin bence
Aslann21 Merhaba bildiğim kadarıyla emeklemek için daha zamanı var normal fakat oturma en geç 9 ay diye duymuştum tabi en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir , doktorunuza danışmanız ve bilgi almanız daha sağlıklı olur
Cilekesh Dvrn desteksiz oturmuyorsa hala bence doktora göstermelisin. Hiç söyledin mi doktoruna yada sordu mu doktoru.
Minikoalamm Dvrn emeklemesi çok önemli değil ama desteksiz oturması gerekiyor diye biliyorum doktoruna sordunuz mu hiç