Nesli06 Kızlar selam bebeğim 10 ay 15 günlük 9. Ayda kızamıkçık asısı varmış ama ben yaptırmadım sıkıntı olur mu yani yaptırıcam ama 9. Ayda huysuzdu biraz erteledim
GunesliHayat Nesli06 benim kızım 9 aylıkken devlet sağlık ocaklarına gönderemiyordu aşıyı,ellerinde yoktu. 1 yaş aşısının içinde de kızamıkçık olduğu için doktor yaptırmasanda olur demişti. 1 yaşta KKK olarak oldu aşıyı.bir problem olmadj yani çok şükür.