Kızlar oğlum 21 aylık.1 yaşına kadar çorbasından yoğurduna etine böreğine herşeyi çok güzel yiyordu . Nezamanki 6 diş birden patladı bütün iştah giderek azaldı.zorlamayım dedim olmadı zorladım ağladı yine yemedi. Kaşıkla yenilecek hiçbir şeyi yediremiyorum .Doktora götürdüm balık yagı b12 verdi içirmek bi ölüm oldugu gibi iştahta pekte etki etmedi . Şimdi sadece salatalık domates kuru ekmek patates kuruyemiş birazda meyve yiyor. Varmı aynı dertten muzdarip olan yada buna bi çözüm bulan