5 aylık oğlum birkaç gündür geceleri sürekli ıkınıyor kakasini zor yapiyor bu sabah yine ıkınarak yapti yeşil kına gibi cok sert ve kötü kokulu kaka yapti. Aynı zamanda bronsiti devam ediyor, mamadan mi oldu üşüttü mü bu sekilde kakayla karsilasan oldu mu aranızda?