Hipp 1 organik combiotic mama kullanıyorum. Sadece mama ile besleniyor. 3 ay yeni bitti 4. Aya girdik. Sürekli ağlıyor sürekli gazı var mommys bliss kullanıyoruz gaz için ama artık mamayı değiştirmeye karar verdim yardımınıza ihtiyacım var. Deli gibi uykusu olsa da gazdan uyuyamıyor