Murattt Oğlum 54 günlük daha yeni kesecektim ayak tırnaklarını çünkü tırnakları uzun degildi diye beklemiştim bas parmağı sismis kenari diş ipi ile ayirmaya çalıştım sonra bactoraban sürüyorum gunde iki defa sizce ne yapmalıyım
Ttugbaa Murattt batmaysa eğer dokunmayın bsey sürmeyin çok canı yanar ve iltihaplanır doktora götürün bence çok şişse ve sıcak kızarıksa sorun götürün ilerlemeden
Murattt Ttugbaa bactoraban antibiyotik krem şişliğin alir diye cuma kontrol günü var göstericem umarım kötu ollmaz 😒
Ttugbaa Murattt çok küçük bebeğim daha o sürdüğün kremin bile zararı olur allah korusun sabret bekle bsey sürme bence varsa hemsire doktor ebe sor cumaya kadar kullan ama soramıyosan sürme bence
Murattt Ttugbaa ebe hemşire arkadaşım sür dedi takip et dedi zaten doktora gideceğimiz dedim doktor ne diyecek bakalım dedi ay çok kafama taktım vicdan azabı çekiyorum ilk anneliğim böyle böyle tecrübe kazanacağım sanırım Allah’ım beterinden korusun