Z44 doğal yollarla atmaya çalışıyorum kış çayı ıhlamur bal bide sarımsakla sütü kaynatıp içine bal koyup içiyorum ağzımda maskeyle dolaşıyorum evde artık geçer ona bebeğimde hasta ondan bana geçti şimdi kızım iyileşmeye başlarken tekrar benden kapmasin diye gece bile ağzımda maske off çok zor bebeklerimiz hasta olmasın da