Semaarya Merhaba anneler kızım 3 aylık şuan aklımızda 3.aydan sonra diye kalmış işitme testi etrafa tepki veriyor çok şükür duyuyor az önce hastane aşı kartina baktım 1 ay içinde yazmış işitme testine çok moralim bozuldu nasıl böyle bı hata yaptım diye 😔😔
Kaan25_ Semaarya ilk ay kesin yapılıyor ama hala yaptırabilirsiniz bence yaptırın bende haftaya tekrar yaptırıcam
Newmom2020 Semaarya sadece işitme testinde kullanılan cihazlar bebekler belli bir küçüklükte iken uygun olacak şekilde tasarlandığından her hastane bakamıyor yoksa her ayda bakılır, erken baktırmak da bir sıkıntı varsa erkenden önlem alabilmek için önemli
Semaarya Kaan25_ yaa teşekkür ederim için biraz da olsa ferahladi peki hangi doktordan randevu alınıyor
PrensesimEla Semaarya kulak burun boğaz doktoru yapıyor aslında bebek doğunca hastaneden çıkmadan yapıyorlardı size bilgi vermeyi mi unuttular acaba
ENA Kuzum olumsuz sonuç alan bebeklere ilerleyen zamanlarda bu test tekrarlanıyor diye biliyorum. 3 ay da çok geç değildir diye düşünüyorum. Sıkma canını anne olduktan sonra ben her şeyi unutur oldum.
Deletedmom5284 Geç kalmış sayılmazsın, olumsuz bir durum olursa kesin ve net sonucu dördüncü ayda alıyorlar