Bebeğim 39 günlük anne sütü ile besleniyor sadece günde 2 öğün mama desteği alıyor sütüm yetmediği zamanlarda. Kakasını günde 1 kere yapıyor 3-4 gündür. Gaz sorunu yok gazını rahat çıkartıyor. İnternette normal yazıyor ama sizin bebekleriniz nasıl yapıyor ? Forumda da daha önce okumuştum normal olduğunu yazanlar olmuş ama emin olamıyorum. Bi öneriniz var mı?