Habibeee Merhaba oğlum 13,5 aylık. Sabah 240 cc devam sütü ile güne başlıyoruz. (6:30,7:00 gibi kalkıyor). Sonra 08:30, 09:00 gibi kahvaltısını yapıyor. Menemen, otlu omlet, tarhanalı yumurta, pankek, bazen irmikli ruşeymli muhallebi içine muz, cennet hurması falan ile tatlandırıyorum. Haşlanmış yumurta falan yapıyorum. Ceviz, salatalık, badem ezmesi, bal yanına bunları veriyorum. Öğlen uykusu için 240 cc civarı devam sütü içiyor. 12:00 gibi yatıyor. 1-2 saat sonra kalkınca çorbasını içiyorum. Çorba her çeşit yapıyorum. Mesela bugün tavuklu şehriye çorbası var tavuk sulu :). Her çorbasına bir çimdik zerdeçal koyuyorum ben. (bağışıklığı için etkili olduğunu düşünüyorum. Sonra 1, 1,5 saat sonra kaju, meyve veriyorum eline. 17:00, 18:00 gibi sebze yemeği, köfte gibi şeyler yapıyorum. Mesela geçen pırasa böreği yaptım çoook beğendi. Tavsiye ederim. Bir de ıspanak yemeğini çok seviyor. Bir de hafta sonu mutlaka balık yedirmeye çalışıyorum. Bir de karabuğday kullanıyorum pirinç yerine.