Derinsmomm Arkadasımın bebegi 35 haftalık dogdu. Doktoru pedia d3 vermis. Saglık ocagıda terad3 vermis. Doktor demis ki ikisinden de 3 er damla toplam 6 damla verceksin günde ? Arkadasım yanlıs anlamıs olabilir mi ? Prematüre bebeklerde 6 damla mı veriliyo
Fbasturk Derinsmomm her D3 un kullanımı aynı değil ,biz coledan D3 kullanıyoruz günde 1damla sadece ,fazla kullanımı da az kullanımı da çok zararlı bı ilaç bu kemik lerde hasar oluşturur tekrar doktora danisip öyle kullansın bence
Gelincik Biz d3 ve acd3 kullanioduk d3 bitene kadar kullandik bitince acd3e devam ediyoruz oda 15 damla