Miro canım benim bebeğim 14 günlük sarılığı vardı ama doktor kan alacak kadar yok dedi şuan az kaldi 2,3 hafta sürebiliyormuş sarılık endişe etme ve önemli olan gövdesinde kollarında olmaması ona dikkat et eğer vücuda parmağınız ile 3saniye falan bastırdığınız da sarı oluyorsa doktora gösterin