Kızlar preaklamsi idim erken doğum yaptım bebeğim 2740 doğdu. İlk 3 ay güzel kilo aldı 3 aylık kontrolde 6200 idi 3 haftadır corona yüzünden bebeğim ne emdi ne mama yiyor moralim bozuk mama 6 7 saatte 30 cc zor içiyor. Psikolojik olarak çok yıprandım. Karantinamz dün bitti bugün 4 aylık aşısını olduk 600 gram almış sadece iştahı açılır mı sizce zaten minik doğdu çok üzülüyorum böyle devam eder diye