siyah3430 Gizemmm22 ben çok memnunum. Bebelac bizi mahvediyormuş. Ne kaka yapabiliyordu ne gaz sancısı durabiliyordu. Düzenli yapıyor sancı yok tekrardan kilo alımı başladı. Sevdide içiyor. Doktorumuz beğendi devam dedi.
AysunCeysina Gizemmm22 Bende bebelac gold’dan bebivitaya gecis yapmistim mamayi ne zaman versem kustu istemedi begenmemisti. O yuzden tekrardan golda gectim
MerveDuruAmine Ben kullanmıştım iyi gelmişti lakin bir zaman sonra kilo alamamaya başladı değiştirmek zorunda kaldım mamayı birde çok ağır kokusu var bebivitanın 🥴
Busetmr Biz kullanıyoruz hala kilo alımı vs hepsi önde yani bize mesela diğer hiçbir mama iyi gelmedi bebekten bebeğe değişiyor sanırım denemek lazım aslında