Funda2735 en sinir olduğum şeydir ne diye opuyorsun yani opmeden sevilmiyormu bişey olsa hastalık bulassa Allah korusun bu sefer bize kızarlar biz kötü oluruz iğreniyorum öyle anlayışsız düşüncesiz insanlardan etrafim hep dusuncesizlerle dolu en ufak birşey desen de hemen kırılır darilir ama hiç çocuğu düşünmez çok dolmusum her birinin yüzüne yüzüne bağırmak istiyorum öpme diye ne sancilarla agrilarla doğurdum çünkü siz sapır supur opesiniz diye dimi