zbd Kızlar kızım artık 10 aylık oldu geceleri emiyor ve gündüz 1 yada 2 kez ben artık bitki çayı tüketebilir miyim sizce?
anayimbenn zbd he anladım onlar içinde günde 1 bardağı geçmeyecek şekilde içebilirsiniz diyorlardı canım çok ciddi yasak olsa doktor uyarır zaten