Oykueylul aksatmamanizi öneririm doğumdan çıktiktab 10 dk sonra cocuk doktoru kontrole geldi iki ayağındada sıkıntı var dedi bir ayağı içedönük diğerayağıda yukariya dogru duruyordu %99 düzelme oluyor üzülecek hicbirsey yok dedi iki ayaginixa alciya aldilar biri iki hafta birisi 5 hafta alcida kaldi suan 6 aylik bir sıkıntı yok çok şükür.
Bunun sebebide anne karninda bebekler kendilerine çoğu zaman rahat pozisyon bulurlarmis kendileri yer yaparlarmis bizimki de onlar bir tanesi 🥲