Merhaba daha önce bu durumla karşılaşan var mı bebeğim prematüre doğdu nöroloji doktorunda 2 aylıkken muaneye olduk bacak kaslarında sertleşme olduğunu söyledi ilerde yürümede sıkıntılar yaşar dedi masaj önerdi yaptık 2 ay sonra tekrar görüşelim dedi gecen hafta muaneye olduk eskisine göre daha iyi ama fizik doktorundan destek alın devam edin dedi kollarında da var sertleşme kıyafet giydirirken zorlaniyorum aynı sorunla karşılaşan oldu mu ne yapmak lazım ilerde cidden sorun tasarımıyız çok tedirgin oldum