Bebeğim 3 aylık. Şuan için yer yadırgamıyo nerde olursa uyuyor. Geceleri de benimle yatıyo. Eşim biraz büyüsün hep birlikte yatarız hevesinde. Sarılıp yatmak istiyormuş. Şuan küçük olduğu için ezer falan diye eşimi yanımıza almıyoruz 😄 beşiği odaya sığdıramadığımız için beşiğini henüz kullanamadık. Şuan için sorun yok ama ilerde yanımızda yatması bi dezavantaj olur mu bilemiyorum. Sonuçta illaki bir gün ayrı yatar onda sorun yok ama mesela 2-3 yaşına kadar bizle yatmasında bi problem var mı sizce. Tecrübeli annelerimiz aydınlatırsa sevinirim