Aslanannesi2 evet berbad bı sekılde cildi kurumaya kabuk baglamıstı. Cildinde kızarıklıklar basında konak sacı yanmıstı. Catlıyordu artık kuruluktan cildi. Ama bunun sebebi aldıgım sampun yüzündendi. Ph degeri 5,5 olmalı. Siz ne kullanıyorsunuz? Muane oldumu bebegınız ne dedı doktor