Merhaba güzel anneler 🌺 18 aylık bi kızım var 8 aylıkken işe başladım 10 ay boyunca kayınvalidem ve annem dönüşümlü baktılar 3 gündür bakıcı bakmaya başladı sabah ben işe gitmeden eve geliyor kızım uyanınca alıp kendi evine götürüyor akşam ben kadının evinden alıyorum. Normal zamanda eve geldiğimde beni görünce çığlık çığlığa bağırıyodu kapı sesine anne diye koşmaya başlıyodu şimdi bakıcıya gittiğinden beri beni görünce tepki vermiyor gelmeme sevinmiyor bile babasının kucağına gelmek bile istememiş bu sabah adamın suratına bile bakmamış kadınla gitmek istemiş yani kadına çok çabuk alıştı diye sevinmeli miyim yoksa bize tepki gösteriyor diye mi algılamalıyım anlamadım. Annemler bakarken odalarda beni arıyordu anne anne diye kadın da hiç öyle şeyler yapmıyorumuş. Sizce bu durum normal midir? Bi fikri olan bilgisi olan paylaşırsa sevinirim iyi günler 😊