51 günlük bebeğim doğduğu ilk jafta hariç istisnasız her gün uyanık kaldığı her saat her saniye ağlıyor. Karnı tok eminim altı temiz gazı yok. Doktora gittik idrar kan tahlili temiz herşey yolunda çok şükür. Ama yok yok nafile, asla onunla iletişime bile gecemiyorum. Sadece ağlıyor. Anlamadığım şey şu: bebekler kucağa alininca en azından susar, ne benim kucağımda ne başkasının kucağında gram sakinlesmiyor, karnı aç olduğunda ya da altı pis olduğunda da aşırı şiddetli ağlar. Ses telleri zarar görecek diye korkuyorum. bana bakmıyor gülmüyor etrafla ilgilenmiyor var mı böyle olup duzelenn😭😭😭