nesekaan Henüz yürümüyor kendı basına park yatagında uyuyor odasını ayırmayı dusunuyorum arkadaslar biraz daha beklemelimiyim yoksa sımdıden ayırsam olurmu
Gamze00777 nesekaan hiç bekleme derim. Benim bebeğim 4 buçuk aylık aşırı kusması var. Eğer kusmasa direk ayırmayı istiyorum. Çocuk odasıyla dip dibe yatak adam çünkü. benden bağımsız uyuyor. Bebek telsizi koyup ayır bence. İlerledikçe zor oluyor ayırmak
nesekaan Gamze00777 benım oglumda bagımsız uyuyor bazen geceleri kalkıyor ama odalarımız yan yana telsızle duyarım ıllakı dıye dusunuyorum