Annelerim oğlum 2 aylık oldu artık covid aşısı atılmayi düşünüyorum hatta bugün akşam hsgh atılacak gbiyim ama endisemde var siz atildinz mi yan etki oldu mu ve emziriyorum oğlumu sorun olur mu doktorlara danismali miyim gerçi onlar zten atıl der ama çocuğa zararı olur diye düşünüyorum emdiriyroum sonuçta aşıdan sonra belli saat emzirmemem grekiyor mu