Merhaba anneler, benim 17 aylık oğlum var. 13.ayından itibaren memeye çok düştü. Gün içinde sürekli meme, anne meme, emzirirken diğer eliyle göğsümle oynuyor meme ucuma parmağı ile bastırıyor ya da göbek deliğime bastırıyor artık bunlardan bile bunaldım oğlum istemiyorum rahatsız oluyorum diyorum yok artık süt olsada olmasa da emiyor göğsüm rahatsız oluyor kaşınıyor yada artık ben çok duyarlaştım bilmiyorum emzirmeyi hep çok sevdim ama artık mutlu değilim sanırım.
Geceleri yenidoğandan fazla uyanır, meme ile uyur, çekersem ağlar, uyku kalitem sıfır. Gece nasıl uyuduğumu bilmem bin defa uyandığım için, boynum tutulur, başım çatlar uyandığımda. Yoruldum yani…
Ben gece emzirmesini artık kesmek istiyorum, nasıl yapabilirim, ne kadar zaman ayırmalıyım? Zorluğu önemli değil şefkatle bitirelim yeter🙏🏻