Mihrican banada oluyor dün az daha mama verecektim İnan
kendine güven en önemlisi bu sevdiğin şeyler ye kendini mutlu et sonra zaten sütünde gelir bol bol sende yıpranmamış olursun
ben artık inşallah özellikle birşey yemek istemiyorum
annem diyor doğru düzgün yemek yemezdim ama akşama kadar tarlada çalışırdım sütüm o kadar bolmuş ki kaselerle sağıp dökermiş
o yoklukta böyle olabiliyorsa demekki bizde hayli hayli oluyordur