Benim kızımda 2 aylık olmadı daha 15 gündür yoğun bakımda bu virüs çıktı bizde de çok zorlu süreçten geçtik ama çok şükür şuan cihazdan ayrildi kendi solunuma geçti şimdide onu takip ediyolar 😔 Rabbim tez vakitte şifa versin inşallah geçecek üzülmeyin dua ederim sizede bol bol