Kızlar üstteki 2 20lik dişim çıkmış ve çürümüş. Fena ağrı yapıyor. Ama çok çok geride. Diş hekimi film çekti neyse ki gömülü bir durum yok ama bazı çektirenler yüzün gözün şiştiğini söylüyor. Sahiden çok mu zor? Tecrübe edenler tecrübesini paylaşabilir mi rica etsem?