Selamlar bukl konuda cidden yardıma ihtiyacim var 5 ve 6.ci ayda tafimlarimizi herşeyi bitirdik yavaş yavaş yemelerede başladık şuan 7 ayligiz kahvaltıya başladık doktoru ek gıdayı öğün olarak vermemi söyledi l anne sütü değil mama alıyor fakat ben bu durumu bı turlu ayarlayamiyorum sabah ilk uyandiginda mamasını içiyor sonra1 2 saat sonra kahvaltısı fakat ondan sonrası muamma sizler mama yada anne sütü yanında ek gıdayı öğün olarak nasıl ayarliyorsunuz tecrübeli anneler yardımcı olabilirmi