Ladyofdark elma suyunu bal gibi içer tatlı ya çünkü benim oğlumda 4 ay 13 günlük ilk zamanlar anlamıyordu suyu içiyordu şimdi armut suyu da içtiği için normal suyu içmek istemiyorum bazen dalga geçer gibi gülüyor içip geri döküyor ağzından 😂 bazen de ağlıyor bende 30 ml lik biberdaki suya çeyrek çay kaşığı kadar şeker atıyorum öyle içiriyorum biraz büyüdükçe keserim şekeri diye düşünüyorum