Sleepy goon ve prıma kulot bez kullandım kalıpları bıraz daha kucuk gıbı oluyor. 3 aylıktan berı kullanıyrm sızıntı tasma falan olmadı bebegım normalde de ıdrar cok yapmaz ama kulot bez daha cabuk doluyor bence. Cırtlı daha gec doluyor. Bızım gecede sorun olmadı ama cok çiş yapan bebekte sıkıntı yapabılır. Bır de sleepy lastık izi cok yapıyor.