Furug elmacicegii21 inmiyorrr inmiyor :) bizim 50bin 260bin oldu 😬🙈 az daha artsin borcsuz ev alicam🤣
kuzey-21 elmacicegii21 ay düşecek gibi duruyor benmde bankada altınlar var bozduruyum diyordum napacamı şaşırdım 🤷♀️
Alperinannesiii elmacicegii21 Aldığınız zaman fark koyacaksınız üzerine ve zarar edeceksiniz keşke hiç satmasaydınız
PortakalliKahve elmacicegii21 alın almayın diyemem ama altın düşmez, düşecek bir durumu yok. Şöyle söyleyeyim yılbaşından sonra 1000 i geçeceğini duydum. Altın bulundurmak her zaman kâr getirir maden sonuçta