Kuzumms benm oğlum 2 aylık ve hala gaz sorunu var tam çözülmedi emzik alıyor ama bu onunla alakalı değil bağırsakları gelişimini tamamlayamadığı için bu sorun gaz damlası ala bilirsin biogaia bize iyi geldi emziğe çok da kafanı yorma genel de 3 ay da geçiyor diyorlar bakalım oğlum 1 aylıkken kaka yapamıyor gaz çıkaramıyordu şuan kendi çıkarıyor ama tam düzelmedi eskisine göre daha iyiyiz tabi dediğim damlayı dene banada dr vermişti zaten