Htcates benim oğlum çok güleç bir bebektir. Biri şşt dese güler.
Ama kalabalık bir ortama girince huzurusz olur. Ağlar, kucağımdan ayrılmak istemez.
Normalde tanıdığı, sevdiği insanlara bile versem ağlar.
Bence çocukları çok zorlamadan, zamanla alışırlar.
Mesela şuan kayinvalideme gittiğimde, görümcem, kaynim, gorumcemin iki oğlu, kvalidem,kpederim. Hepsi evdeyken mutlu, alıştı çünkü 🤷🏻♀️
(7ay+22)