Hanımlar kızlarıma doğumda, doğum günlerinde vs hediye gelen bir kaç altın var gram çeyrek karışık. Birazda nakit var. Bende elimdeki tuğralı kolyemi ve altın bilekliğimi de üstüne koyup normal bilezik yapmak istiyorum ama piyasanın hali ortada sizce bozdurup yapayım mı yoksa altınlar kenarda dursun mu? Eşimde nasıl istiyorsan öyle yap ben karışmam diyor sizden fikir almak istedim 🤗