Benim oğlum beş buçuk aylık her bez altına koyduğumdan bir kaç dakka sonra ishal yapıyor nerdeyse her bezi kakali doktoro götürdüm 2 gündür böyle dedim toz bode şurup verdi eve geldim verdim bunları ama faydası yok yada devam edersem olur ama ateş hiç bir şey yok sadece ishal ne geçer ne verim yada neden olmuş bu yaşıyan varmı