Karadeniz61 nursocum onu ekleyemedim o sıra bebeğim hasta çok huysuzda. Şimdi baktım braun 3030 veya 6520 alacağım sizce hangisi
Annelikduygusu Karadeniz61 kulaktan ölçmek bebekleri çok zor derler ama sizinki kac aylık gele hareketliyse daha zor diye duydum siz olcebilecekmisniz
Annelikduygusu Ben koltuk altından tercih ettim mesela kulağına sokamam yada sokulmuş şekilde olcturmez diye
Karadeniz61 Annelikduygusu bende de koltuk altı var ama giyinik ve hareketli kıyafeti mi geliyor ne oluyor bilmiyorum bi yandan çocuk hareketli zor oluyor