06tubik06 onlar neyin kafasındalar istediğin kadar zorla almıyorsa almiyacaktir..benim kızımda meme reddi yaşadı,1.50aya kadar vermeye çalıştım ama almadı,2bucuk ay kadar hem sağip,hem mama ile devm etttim ,dayim vefat edince sütüm üzüntüden gitti,siz herkesin her dediğine bakmayın,zorlamadan devm edin baktınız almıyor sağip verin ki sütünüz gitmesin..