Prens_annesi2110 Kızlar bebeğimin pipisinin alt kısmı kızarmış bide poposunun içi kaka yaptığı yer her alt değiştirmede bepantol baby ve pudra kullanıyorm ama geçmiyo neden acaba az önce kakasını yapmıştı temizlerken farkettim poposu yüzülmüş kanadı azcık içim gitti napmalıyım ya ek gıdaya geçtik diyemi oluyor 7.5 aylığız şimdiye kadar olmamıştı böyle. 😔
yldrm986 Prens_annesi2110 benim bebeğime de aynı şey olmuştu, pipisine sabah akşam hametan,popoya da yine sabah akşam hametan+anestol sürdüm,2 günde geçti canım.Bir de o dönem sleepy kullanıyordum değiştirdim Prima aktif Bebeğe geçtim, süper bir bez 🤩
Deletedmom0340 Prens_annesi2110 benim bebeğimde yeni doğduğu zamanlar saat başı bezini değiştirmeme rağmen pişik olmuştu. Sebamed hamazinc falan kullandım molfix prima premium care denedim ama bir türlü geçmedi. En son her çişten sonra altını yıkayıp saç kurutma makinası ile kurutup sık sık havalandırdım. Ve hametan sürdüm. Bu şekilde geçti bizimki. Yoksa en kaliteli bez, pişik kremi pudra zeytinyağı falan etki etmedi bize. Her bebek farklı tabi. Belki sizin bebeğinize iyi gelir. Umarım hemen iyileşir pişiği bebeğinizin🙏
Ertugg Prens_annesi2110 bi kaç gündür benim oğlanın da böyle ek gıdadan olabilir cnm bide Havalar da ısındı onun da etkisi olabilir
Ertugg Prens_annesi2110 sıkıntı etme Havalar düzeldi havalandır arada cnm Hametan varsa da sür iyi gelir