Yaseminaylin Bu aşıyı nerede yaptırabiliriz. Sağlık ocagı biz yapmıyoruz dedi . Siz nasıl yaptırdınız kızlar
FiltreKahve Yaseminaylin eczaneden alınıp takipli sağlık ocağı hemşiresinin yapması lazım aslında. Bizim kendi doktorumuz yapmıştı
Gupssse Yaseminaylin sağlık ocaginda yardımcı oluyrlar özel asi olduğu için öyle demiştir zaten ağızdan veriliyor siz de yapabilirsiniz
esraeerdogann Yaseminaylin 3 ay önce ☺️ Kendisi söyledi sen al ben yaparım diye bende alıp yaptırdım sizde danışın yapacaktır büyük ihtimal ☺️
Yaseminaylin Gupssse ilkini hadi ben yaparım ama ikincisine cesaret edemem ki o normal aşı galiba hiç bi özeş aşıyı yapmıyoruz diyor iştende kacan insanlar Gibi birde .Özel hastanelerede para her özel asıda vermek istemiyorum .yanlışsa cünkü şikayet etmek istiyorum sağlık bakanlıgına
elmaliturtam Yaseminaylin sağlık ocağı ya da kendi doktoru ama ne olur ben yaptım bir şey olmadı diyenlere uyup evde yapmayın ilaç alerjisi çok tehlikeli bir durum bir sağlık kuruluşunda yaptırın muhakkak
Yaseminaylin esraeerdogann esraeerdogann söyledim biz yapmıyoruz dedi sasırdım şimdi hem özele muayene hemde aşı parası vericem sanırım
Ssoysalasli Yaseminaylin muayene için özel hastaneye gitmiştik orda söyledim onlarda varmış orda yapıldı 🙃
esraeerdogann Yaseminaylin Allah Allah ya aşı dediğimizde ağızdan verilen bir damla yani öyle iğne tarzında değil yapmaması çok saçma
Magnolina Yaseminaylin eczaneden aldım ilk hastanede hemşire yaptı 2. Dozu evde ben yaptım şırınga gibi zaten ağzına damlatiyorsun birşey yok d vitamini verir gibi
Dnzzz Eczaneden kendiniz alıyorsunuz 360 tlydi biz aldığımızda (15 gün önce) Sağlık ocağındaki hemşireye yaptırdık. Ama özel hastanelerde acilde de yapıyorlar. Özelde siz getirmiyorsunuz onlarda bulunuyor zaten. Fiyat olarakta aynıydı.