Kizlar merhaba bebegim 10 aylik bi hafta once oksuruk balgam basladi. Doktorumuz antibiyotik verdi erkengoturdugumu balgamin cigere jnmedigini soyledi. 2.gununde kizim toparladi. Ama kullandigimdan beri ishali var. Antibiyotik ishal yapiyor dediler. Ama cok zayifladi. Bu sürecte. Simdi iyilestigi icin birakmam gerekiyormu. Basina boyle birsey gelen varmi