Bir ay öncesine dek güzel yiyen bebeğim gitti kaşığı görünce ağlamalar başladı. elimle veriyorum yok. Önüne koyuyorum yok hiçbir şekilde istemiyor. Ağzına degdirdigim zaman tek zorlamadigi besin yoğurt ve labne. Ne oldu anlamıyorum. Zorladigim zamanda çok ağlıyor. Bu arada anne sütü alıyor ve 7 ay 24 günlük. Ne yapmam lazimm