Acl_16 Merhabalar bebeğime menenjit aşısı uygulayacağım fakat her doktor farklı öneride bulunuyor ? Sizler hangi marka ve kaç doz kullandınız yardımcı olur musunuz ?
irva Acl_16 İkisi de farklı tipi menenjitin ikisi de vurulmalı zaten.Biz 3 doz bexsero 1 doz nimenrix.
mihrosum Acl_16 her ıkısıde farklı ası. İkisininde yapılması gerekiyor. 3 doz bexsero 2 doz menveo vurulduk (menveo ve nımenrix aynı ası)
Utkucan Acl_16 ikiside uygulanır ikiside aynı virüsün farklı tiplerine etki ediyor çünkü doktorlar şu veya bu demez farkli tiplere etki ettiği için bebeğinizin ayına göre de değişir dozları doktorunuz aşı takvimi çıkarsın
Utkucan Acl_16 bizim doktorumuz 7. Ayda başladı 7,10,16. Aylarda bexsero 13. Ayda nimenrix dedi yani daha erken başlasak dönemler ve uygulanan doz sayısı değişecekti o sebeple siz doktorunuza sorup yol çizsenşz daha iyi aslında
Nohutannesi Acl_16 bunlar bir marka değil. Biri a tipi menenjit aşısı diğeri b tipi. Yani birini yaptığınızda öbürüne karşı koruyuculuk olmuyor.
Furug Acl_16 ikisi ayni sey dgl once bexero sonra nimernix yapilir 9.ayda basladik 9 11 18di sanirim 12.ayda da nimernix yapti aylari karistirms olablrm bir sirasi var
kutgun Deletedmom5284 merhaba bebeklerim ikinci doz bexsero oldu 3.doz 24. Ayda nimerix ne zaman vuruluyor doktorum hiç bahsetmedi nimerix vurulması gerektiğinden